čtvrtek 5. ledna 2017

MÍŠA... Exploding box pro chlapečka


Miluju tvořit dárečky k narození miminka. A tak když se v naší rodině narodil vytoužený chlapeček, neváhala jsem a rozhodla jsem se vyrobit exploding box, který doufám bude stát několik let na poličce a připomínat rodičům den narození jejich prvorozeného :)


Musela jsem sáhnout po sadě od Piatek 13- At the seaside, tahle sada mi přijde neskutečně univerzální, ať už z ní tvořím přáníčka na Vánoce nebo exploding box pro miminko. Já si exploding box sama rýhuji a stříhám, ale pokud se s tím nechcete trápit, rozhodně si ušetříte čas, když vyuřijete připravený základ.


Na dozdobení jsem si vzala na pomoc chipboardy, a to speciálně kolekci chlapeckou girlandu od Scrapiniec a houpacího koně od Wycinanky. Z kytiček jsem si vybrala kvítka v modré barvě a bílé třešňové kvítky. Dovnitř už jsem jenom vytiskla údaje o narozeném chlapečkovi, jako je datum, míry a jméno.


Přáníčko jsem vytvořila velmi jednoduché v podobném stylu. A protože už je vše u novopečených rodičů, tak můžu napsat, že se jim dáreček moc líbil. A tak se těším, že jim v podobném stylu vytvořím časem i album.

Žádné komentáře:

Okomentovat