úterý 11. dubna 2017

TIMONA... Veľkonočná karta v netradičnej fialovej farbe


Okrem veľkonočných pozdravov, ktoré som tento rok vyhotovila pomocou pečiatok, som neodolala sade papierov Lavender Garden 6x6 a siahla po nej pri výrobe dnešnej veľkonočnej karty/přáníčka.


Štvorcový základ je z hnedého recyklovaného papiera 280g/m2. Na ten som navrstvila 3 papiere zo sady papierov Lavender Garden 6x6. Prvú vrstvu som poctivo oškrabala postaršovačom papiera, ďalšie dve vrstvy som jemne otrhala a bočné strany tiež prebehla postaršovačom.


Pomedzi prvú a druhú vrstvu som ešte vlepila pokrčenú bielu papierovú čipku, ktorá vznikla z pásika ručne robeného papiera. Ten som z jednej strany ozdobila výsekom pomocou bordúrovej raznice a pekne celý nakrčila a až potom nalepila tak, aby vyzeral ako nariasená čipka.

Základným prvkom výzdoby sú dve veľkonočné vajíčka. Použila som chipboard - Veľkonočné vajíčko s narcismi a chipboard - Veľkonočné vajíčko s mašľou. Oba chipboardy som podlepila papierovým vajíčkom (chipboard som obkreslila na ten istý papier ako je základ karty, a vajíčko vystrihla). Vajíčka som ešte pred nalepením ofŕkala bielou akrylovou farbou.

Posledným prvkom výzdoby je rozkvitnutá jabloňová halúzka. Tú som vytvorila z drôtikov, na ktorých sú jabloňové kvietky, a ktoré som tentoraz neodstrihla (ako to obvykle robím :-)). Halúzku som podlepila lístkami, ktoré som vyrezala pomocou vyrezávacej šablóny zo zeleného Canson papiera a zeleným sisalovým vláknom. A nechýba ani bohatá mašľa z bieleho motúza. 


Do vnútornej časti karty som vlepila otrhané zvyšky papierov, ktoré ostali nepoužité z jej prednej časti. Nakoniec som tam ešte nalepila biely papier pre vpísanie veľkonočného vinšu.


Na výrobu veľkonočných kartičiek už neostáva veľa času, Veľká noc je toť, za dverami. Ak už nestíhate, nezúfajte. Urobte radosť aspoň sebe, a vyrobte si exkluzívne iba pre seba kartu alebo veľkonočnú dekoráciu :-).

Príjemné Veľkonočné sviatky želám.

Timona

Žádné komentáře:

Okomentovat