pondělí 8. května 2017

JITKA... Májový kvítek pro maminku



Kdy jindy se můžu vyřádit na výrobě květinových přáníček, než v máji. Komu jinému ho darovat než nejmilovanější mamince :) A tak sem se pro jistotu pustila do něčeho nového, v mojí pracovně dosud neokoukaného... Už chvilku mi tady leží foamiranové archy, až teď jsem se ale odhodlala k jejich využití.


Přečetla jsem již několik článků o výrobě foamiranových kytiček, ale všechny byly řezané Big Shotem nebo raznicí. Bohužel ani jedno z toho nevlastním, tak jsem to riskla projet plotrem. Výsledek předčil má očekávání. Lístky jsou krásně vyřízlé, nezničila jsem plotr, nůž, podložku ani materiál :D


Z okvětních lístků vznikly 3 kytičky. Jednu jsem udělala růžovou, vnitřek jsem trochu nabarvila bílým pomaluschnoucím inkoustem...




...do středu jsem umístila aqua pestíky. Překvapilo mě, jak kytička vypadá realisticky. Ještě to doladím a bude od pravé k nerozeznání :)


Další je fialová s fialovým distress inkoustem s bílými a růžovými pestíky, poslední dvoubarevná s fialovým distress inkoustem a růžovými pestíky.


Moje chyba, že jsem nejdřív protáhla pestíky a teprve potom zatavila horkovzdušnou pistolí, začalo se mi z kytičky pěkně kouřit :D Pestíky to přežily, ale některé trošku nabobtnaly a umounily se :D


Byla jsem z toho kouzla kroucení okvětních lístků podobně nadšená jako před pár lety, když jsem poprvé zkoušela horké embosování. Tvoření je plné kouzel :)

Kytička tvoří hlavní ozdobu přáníčka pro moji nejmilovanější maminku. Udělala jsem ho takové jednodušší, samotná kytička je již dost výrazným prvkem. Čtvercový základ přání mi přišel nejvhodnější. Čtvrky jsem volila z mojí oblíbené kolekce Everyday Spring. Pod vrchní papír jsem oboustrannou lepící páskou lípla ještě pár cancourů dekorativní textílie. To bych nebyla já, abych to někam nenacpala :D



A jakým přáníčkem nebo dárečkem jste potěšily vaše milované maminky vy? :)

Krásný kreativní den :)

Jitka JIXIK

Žádné komentáře:

Okomentovat