pátek 5. května 2017

MONČA... Trhala jsem přání...


Nedávno oslavil jeden náš kolega v práci 40. narozeniny a kromě toho, že jsme to byli pořádně zapít, jsme se mu samozřejmě složili na peněžní dar (kolega si totiž vybrané penízky přidá na nákup smart hodinek) a tak nesmělo chybět ani tradiční narozeninové přání. S těmi přáníčky pro chlapy je to pro mě vždycky trošku složitější. Nevím jak vy, ale já musím vždy dlouho přemýšlet, co je ještě "chlapské" a co už ne. Ale zase nechci, aby bylo na přání samé nářadí, auto nebo motorka (v kolegově případě skútr). No a tentokrát jsem za večer vyrobila toto "slunečnicové" přání.

V jednom jsem měla již od začátku jasno a to, že zkusím udělat "trhané" přání. Vybrala jsem ze svých zbytků tři navzájem ladící papíry a určila, jak chci, aby šly za sebou. Spodní část je říznutá na velikost přání. Druhý papír jsem pak ořízla na šířku cca o 4 mm užší než první papír a to samé jsem udělala s posledním papírem (design dřeva). Druhou a třetí vrstvu jsem pak jen na každém konci utrhla, aby vznikl efekt kaskádovitého pozadí. Utržené konce jsem lehce obarvila křídovým inkoustem. Jednotlivé vrstvy jsem dohromady slepila 3D čtverečky a pod druhou vrstvu jsem ve spodní části zastrčila kousek samolepicí krajky

Ze svých kytičkových zásob jsem jako hlavní "hrdinku" vybrala slunečnici, protože mi přišlo, že se ke chlapovi hodí.

Na střed přáníčka jsem použila prošívaný kruhový chipboard od EgoCraft (mimochodem ty "šité" chipboardy jsem si vážně oblíbila) a nalepila jsem ho na připravený podklad. Pak už jsem jen aranžovala kytičky, bobulky a lístečky. 

Nakonec jsem použila:

Do pravé části kruhového chipboardu jsem dala zlatou saténovou mašli, kterou jsem ozdobila snítkou bobulek a modrou růžičkou. 

A aby bylo přáníčko hezké i uvnitř, nalepila jsem na okraj zbytek čtvrtky s dřevěným vzorem a chipboardovou borduru s lístečky a motýlky. 

Tak to bylo moje "trhané" přání, které je úžasně jednoduché, ale nad kterým jsem seděla celkem asi 4 hodiny, protože jsem u toho sledovala seriál Sedmilhářky z produkce HBO... ;-) Máte také oblíbené seriály k Vašemu tvoření?

Přeji vám krásný květen a doufám, že už se budeme zase brzy radovat ze sluníčka a z opravdového jara. 

Žádné komentáře:

Okomentovat