neděle 18. června 2017

MÍŠA... Layout podle paletky

Pokud s námi soutěžíte, tak víte, že tento měsíc měla na starost paletku Monča. Paletka má krásné barvy v odstínech modré a hnědé, tak jsem se rozhodla podle ní udělat svůj layout. Jak moc se mi povedlo dodržet paletku můžete posoudit samy :)

Jako základ layoutu jsem si vybrala nádherný papír z kolekce Forget me not - 02 od Lemoncraft. Na papír jsem nanesla čiré gesso, které vytvoří báječný podklad pro následné hraní s ecoline barvičkami.
Používala jsem modré a hnědé odstíny ecoline barev a pomocí nich jsem si nabarvila i chipboardové rámečky od egocraft.pl.

Pod fotky jsem si navrstvila zbytečky papírů z kolekce House of Roses od Lemoncraft. Pod shluk papírů jsem ještě umístila bílé rozetky a doplnila jsem vše tulipány v krémových, hnědých a modrých odstínech.

Layout není layoutem bez nápisů. Moje oblíbené jsou sady od  7Dots studio. Tentokrát jsem sáhla po kolekci Writer´s Block, protože se mi barevně hodily do konceptu stránky.

Tak co myslíte? Dodržela jsem paletku?
Nezapomeňte, že ještě máte čas nám poslat svoje výtvory do soutěže a nemusí to být jenom přáníčka :)


Žádné komentáře:

Okomentovat