čtvrtek 27. července 2017

MIA... Exploding box - tvoříme z kitu


Keď som sa prvý krát zatúlala do Diankinej kvetinovej záhrady, zaujala ma v nej jedna špeciálna kategória. :-) Kreativní kity PG. Pre mňa to bola vtedy novinka a tak som ihneď nakukla dnu, čo že sa za tým skrýva? Objavila som rôzne, parádne vyladené balíčky tých najlepších vecí, pre vytvorenie celého jedného projektu, do tých najmenších detailov :-) Pozývam vás na malú inšpiráciu, ako si z jedného kitu môžete vytvoriť dokonalé miminkovské prekvapenie pre novopečenú maminu :-)

K tvoreniu exploding boxov som sa dostala len nedávno, no už po prvom pokuse sa stali aj u mňa často žiadanou verziou blahoželania. Je to veľmi milý, netradičný a elegantný spôsob, keď chcete niekomu odovzdať peňažný dar.

  Hmm.. pomyslela som si, aké sú tie Kity šikovné a praktické riešenie.
Pre ostrieľané scraperky, keď potrebujete tvoriť projekt na poslednú chvíľu, rýchlo "bez vymýšľnia" a preberania sa množstvom zásob, ktoré sme si naškrečkovali  :-D
Pre tých, ktorí tvoriť len začínajú a ešte nemajú v zásobe materiálu všeeetko, čo tak veľmi "nutne" potrebujú a po čom ich tvorivé duše túžia.
A pre všetkých, skvelá verzia na cesty, napríklad na dovolenku, ak by ste mali neodbytný pocit, že to bez tvorenia 10dní v žiadnom prípade nezvládnete.
Navyše, keď sú v obchodíku v báječnej zľave.  No nekúp to :-)
A tak som sa nenechala dlho prehovárať. Z aktuálnej ponuky v e-shope
som si uchmatla krásny bledomodrý miminkovský kit  na výrobu exploding boxu. 

  Našla som v ňom naozaj všetko, čo si dokonalý boxík zaslúži a ešte oveľa viac. Ani som to všetko neminula naraz.  Hneď na začiatku som si dala predsavzatie, že sa budem pri tvorení držať len obsahu balíčka. Noo dobre, tak som siahla aj do svojich zásob, ale naozaj naozaj len jednou rukou a len pár nevyhnutných  drobností :-) Lepenkové maličké hviezdičky, musíte uznať, že tie hviezdičkové bodíky si ich pýtali :-) Gázu, tou som podložila 3D koníka vo vnútri boxu a použila som ju aj na podloženie kvietkovej ozdoby zvonku na vrchnáku. Je tak nie len detailom pekným na pohľad, ale u koníka mi ho pomohla  lepšie upevniť a krásne na nej tiež vyniknú ozdôbky, malý gombík, flitre a znovu hviezdičky.


Voňavé papiere od UHK Gallery s úžasne zladenými vzormi a farbami vás nikdy nesklamú a už len vďaka nim je každý projekt jedna nádhera. Tie som si narezala na kúsky aké som potrebovala a potom som sa už len hrala, ako so stavebnicou. Skúšala som, prekladala, presúvala, kým som bola spokojná. Lepila a dozdobila som kde tu hviezdičkami a flitrami z Kitu. Okrúhle papierové výrezy som podlepila 3D lepiacimi štvorčekmi a aj všetky chipboardy vo vnútri. Neodpustila som si moju obľúbenú úpravu a všetky okraje papierov a aj chipboardov som jemne otupovala.
 
Zaujímavá je jedna zo štyroch častí vo vnútri. Vytvorila som tam malú kapsu, do ktorej sa vložia  peniažky na darovanie. Tvar kapsy som si prispôsobila podľa tvaru  rozkošnej bodíkovej girlandy. Je z dvoch rôznych vrstiev papiera a z vnútra po okrajoch podložená 3D lepiacimi štvorčekmi.
Vrchnák boxu som ozdobila kvietkami a papierovými výrezmi úžasných lístkov, Classic Leaf , z ktorých mám obrovskú radosť. Sú absolútne dokonalé a tu je ich premiéra. 

  
  Nooo...a aby bol darček a prekvapenie naozaj dokonalé, tak som pre boxík vyrobila darčekové balenie, v ktorom sa odnesie. Keďže som zatiaľ nikde nenašla taštičku, ktorá by bola vhodná k rozmerom Exploding boxov, tak som si ju vyrobila sama. Papier strednej gramáže, trochu dumania a merania a lepenia. Jemne som ju ozdobila s kúskami, ktoré mi zostali z Kitu, aby pekne ladila s celým exploding boxom. A takto to dopadlo :-)

 Verím, že som vás inšpirovala a máte chuť pustiť sa do vášho dokonalého miminkovského exploding boxu.
Prajem vám báječné a pohodové chvíle nielen pri tvorení :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat