čtvrtek 20. července 2017

MONČA... PL s Family Portraits

Dneska mám inspiraci zejména pro milovníky Project Life, protože jsem si pro vás připravila dvě stránky z mého "PLka". Jsou to dva týdny z roku 2016 (který stále ještě nemám kompletní ... uff) a na každou stranu jsem použila jinou sadu kartiček.

Určitě jste si všimli, že v obchůdku začaly přibývat kartičky od Family Portraits, které jsou naprosto luxusní. Co sada, to skvost. No co vám budu povídat - mám doma všechny a ještě dvakrát :-) Ale teď vážně. Musím říct, že se mi s kartičkami moc dobře pracuje, protože je to šup šup a máte stránku hotovou. Samotné designy kartiček jsou už tak hezky zpracované, že prakticky nepotřebujete žádné zdobení.


První stránkou, kterou jsem dělala, byl 9. týden roku 2016, kdy jsem byla na školení ve Vídni. Na tuto stranu jsem použila sadu kartiček LIFE IS NOW, která je moc hezky barevná a veselá.


Titulní kartičku jsem nechala jen velmi jednoduchou. Razítky jsem narazítkovala číslo týdne a vodovkami v barvičkách ze sady jsem písmena vybarvila. Datumovkou jsem pak natiskla data, která označují týden.


Na tuto kartičku jsem pouze nalepila fotky a na samolepicí štítek jsem napsala text.


Leonarda jsem si tam prostě musela dát :-) A vidíte, že pozadí kartičky je tak hezky provedené, že stačí jen fotka s rámečkem a puffy samolepka. Samolepka "BE HAPPY" na další kartičce je z nové sady samolepek SUMMER TRIP. Já osobně mám transparentní samolepky moc ráda.


Výhodou těchto kartiček je, že je můžete rozříznout a dostanete kartičky také do malých kapes. Některé z kartiček jsou přímo tištěné tak, že mají 2 poloviny a jsou do malých kapes určené.



Druhá strana je z 10. týdne 2016 a na tu jsem použila kolekci kartiček GOOD THINGS, která je taková "watercolour".


Tady jsem si titulní kartičku vlastně vytvořila sama, protože jsem doprostřed kartičky dala "slogan" ze sady LIFE IS WOW a doplnila chipboardem hvězdiček. Číslo týdne jsem označila průhlednými samolepkami ze sady WEEK NUMBERS.


Na journalingovou kartičku jsem napsala text a ozdobila samolepkami od Fleppi z narozeninové sady. V Paper Garden najdete mnoho dalších samolepek od Fleppi. Nápis na štítku pod fotkou je ze samolepek ALFABET - ČERNÁ.



A jestli ještě nemáte novinkové chipboardy těchto úžasných foťáčků se srdíčky, tak honem do obchůdku - nejdete je zde.


Na poslední kartičce jsem fotku doplnila prázdnou linkovanou PL kartičkou na text a nalepila pár barevných šipek. K té černo-šedo-bílé kombinaci se to skvěle hodí a kartička je hned veselejší, i když je šedivá.


Tak to byla ukázka stránek, které se dají vytvořit z nádherných kartiček od Family Portraits. A co vy - už jste je vyzkoušeli? Pochlubte se nám s vašimi stránkami třeba na Facebooku.

Krásné léto!






Žádné komentáře:

Okomentovat