pondělí 21. srpna 2017

JITKA... Mašinka do léčebny

Stejně jako loni, i tento rok jsem se synky strávila 6 týdnů v Dětské léčebně ve Cvikově. Program byl náročný, kluci skoro pořád nemocní, ale i tak jsme si to užili. Ke konci pobytu už jsem měla opravdu velký tvořivý absťák, že jsem si z domova musela dovést přepravku plnou mých pokladů. Času na tvoření nebylo moc, ale když člověk chce, všechno jde. A když chce zapálená scrapařka, tak ji nic nezastaví! Tvořilo se v poledních pauzách a večer po usnutí. Přidaly se ke mě i další maminky a šikovné tvořivé děti. Bylo nám nádherně :) Společnými silami jsme vytvořili i toto dílko pro doktory a sestřičky jako poděkování za jejich péči.


Lepilo se na bílou čtvrtku A3 se strukturou plátna. Pro výrobu vagónků posloužily hvězdičkové papíry Starry Night. Aby to paní sestřičky a doktorky nezapomněli, kdo že to s nima strávil letní prázdniny, jednotlivé vagónky mají jména podle malých obyvatelů jednotlivých pokojů našeho oddělení.

Dětem jsem na plotru vyřízla malé postavičky a poprosila je, aby ztvárnily pastelkami samy sebe. Menším dětem pomohli rodiče. Postavičky jsem potom "posadila" do vagónků.


Vozíčky jsem propojila modrou stužkou a přilípla jim kolečka z knoflíků tavnou pistolí. 


Do spodní části čtvrtky děti nalepily kytičky a lístečky vystříhané ze zbytků papírů a do jejich středů barevné flitry. Do horního okraje ještě pár šedých mráčků.


Čtvrtku jsem nalepila na kus kartonu, který jsem vyprosila v léčebně.


Před samotným nalepení oboustrankou jsem ještě k hornímu kraji přidělala kousek stuhy, aby šlo obrázek pověsit na zeď. A obsříhla okraje.


Do rohu ještě text poděkování ...


... a je hotovo :)


Do výroby se zapojili i naši nejmladší :)


Toliko jsem zahnala akutní chuť na tvoření. Ale to bych nebyla já, abych nestihla ještě něco, když už jsem tam měla potřebné vybavení :) V příštím článku se můžete těšit na pokračování :)

Mějte krásné letntní tvořící dny :)

Jitka JIXIK

Žádné komentáře:

Okomentovat