čtvrtek 17. srpna 2017

MONČA ... PL inspirace s Family Portraits

Prázdniny se nám pomalu blíží ke konci a moje prázdninové předsevzetí, dohnat skluz v letošním roce, vzalo velmi rychle za své a já jsem na tom se svým PLkem stále stejně (nebo možná ještě hůř) jako jsem byla před prázdninama. Abyste rozuměli ... během prázdnin hlídají našeho syna babičky a dědové, takže jsem měla na ty 2 měsíce opravdu velké plány. Na druhou stranu se nám podařilo kompletně předělat dětský pokoj, vybavit předsíň vestavěnýma skříněma a v IKEA jsme pořídili (a také úspěšně sestavili) šatní skříně do ložnice. Takže zatímco moje PL stránky zejí prázdnotou, náš "holobyt" se, po dvou letech, co v něm bydlíme, začíná podobat "domovu".


Ale pro toto léto jsme již se zařizováním bytu skončili a já jsem se mohla zase věnovat svému letošnímu PL albu. Přestože jsem na lepení nových stránek teď neměla moc času (a pracovnu jsem navíc měla zarovnanou krabicemi s věcmi z vyklizených pokojů), fotky jsem se snažila upravovat a vyvolávat. Takže ne, že by nebylo co scrapovat ...

***

Nejprve vám ukážu stránku ze 14. týdne 2017. Některé týdny jsou fotkami trochu nezajímavé nebo je fotek velmi málo, že se mi do jejich zpracovávání vůbec nechce. To byl právě případ 14. týdne, kdy jsem měla fotek opravdu poskromnu. Ale nakonec jsem se přemluvila a vrhla se na jeho zpracování.

14. týden 2017


Na tuto stránku jsem použila převážně kartičky ze sady "Artsy" a jednu kartičku s nápisem "weekends" ze sady "Little Stories" - vše samozřejmě od Family Portraits. Když jsem tak kartičky z různých sad probírala a vybírala jsem takové, které by se hodily, dost často jsem se přistihla, jak si říkám "neee, téhle kartičky je na tento týden škoda". Ale nakonec jsem vybrala ty pravé a to kombinaci zelené a meruňkové barvy, kterou doplnily šedivé nápisy či ozdoby.


Co mi na kartičkách Family Portraits vyhovuje úplně nejvíc je to, že jsou o pár milimetrů větší, než jiné kartičky, a tak v kapsách tolik nelítají. Ale to je taková perlička pro pečlivky.


Celou stránku rozsvítil nápis s číslem týdne, na který jsem použila abecedu ze stříbrných flitrových písmenek. Nic dalšího tato nádherná kartička nepotřebovala. 


Letos se mi podařilo tak trochu zazdít naše výročí svatby (upsss ...), ale když jsem tehdy v pátek přišla domů (zatímco manžel vyrazil se synem k rodičům na Moravu), našla jsem v pracovně na stole krásnou květinu, belgické pralinky a lísteček se vzkazem. No byla jsem hodně na měkko. Na fotku jsem přidala narazítkovaný štítek s datumem a na fill-in kartičku jsem přidala "placaté" puffy enamelky.


V tomto týdnu také slavil obchůdek Paper Garden své 1. narozeniny a já jsem si jistá, že si určitě pamatujete na video s gratulacemi, které všechny členky Design Teamu natočily (na velkou kartičku jsem použila chipboard "náš den" - alternativa zde nebo zde). No já bych na to video nechtěla zapomenout, a tak jsem si ho ve formě QR kódu vložila i do PL. Přidat nápis "WATCH ME!" mi připadalo vtipné a journaling jsem napsala permanentní fixou na velum. Psaní na velum je skvělý způsob, jak i na barevnou kartičku bez linek přidat text. Nakonec jsem kartičku doplnila ještě dalším chipboardovým nápisem.





Poslední fotka vznikla, když jsme jeli zpívat do Ledčic a musím se přiznat, že tahle fotka je tam tak jako z nouze - jiná další z tohoto týdne nebyla. Ale na druhé straně je to pro mě hezká vzpomínka. Chipboard "duben" je z této nádherné sady měsíců v roce.


***

Další týden, který jsem zpracovala, byl navazující 15. týden 2017. Oproti předešlému týdnu, tento se scrapoval o poznání lépe, protože i fotek bylo více a byly mnohem hezčí. Použila jsem kartičky z následujících sad: "Life is Wow", "Akwarelove" a "This Summertime". Prostě jsem ladila kartičky barevně k sobě


15. týden 2017


Tento týden mi vyšel na 2 strany (no nevím, jestli se letos vejdu s celým rokem do jednoho alba). První stránka je (dle fotek) laděná do oranžovo-žluté. I když tyto barvy moc nemusím, stránka se mi líbí. 




Na titulní kartičku jsem nadepsala číslo týdne pěnovou abecedou a ozdobila jsem jí papírovou rozetkou a chipboardem. Kartička s domečkama je z kolekce Life is Wow.


Velké kapsy na této stránce jsou vyplněny kolážovanými fotkami (ty vám sem ani nebudu dávat), takže mým hlavním úkolem byly malé kapsy. Kolekce "Akwarelove" má moc krásné journalingové kartičky, takže jsem je použila. Fotku jsem opět ozdobila chipbordem - já je prostě dávám všude, protože se mi chipboardy moc líbí. Na druhou fotku jsem nalepila jen samolepku.







Druhá strana tohoto týdne je laděná do modro-zelena (Marťa má totiž modro-zelené oblečení ...). Tady jsem kartičky míchala z různých kolekcí a výsledek je taky super. Vůbec se nemusíte držet striktně jen jedné sady.


Horní velké kapsy jsou vyplněny kartičkami z kolekce "This Summertime". Journaling jsem psala na čtverečkovanou PL kartičku, kterou jsem jen zasunula a přilepila pod fotku.



Když jsem zpracovávala tuto fotku, tak jsem si říkala, jak bude skvělé dát Marťu do rámečku, tak jsem rámeček nalepila a chtěla jsem ho obstřihnout a rámeček s fotkou pak dát na separátní kartičku ... jenže pak jsem si všimla, že už jsem fotku slepila s fotografií, která je na předešlé stránce. Nu což - rámeček už odlepit nešel (Glossy je nezničitelné), tak jsem tam nechala rámeček tak, jak je. Sice to vypadá divně, ale stalo se.


Tady jsem na fotku nalepila chipboardový foťáček a na fill-in kartičku jsem použila samolepky od Meggie Holmes.


Na tuto kartičku (která je opět ze sady This Summertime) jsem jen nalepila pár samolepek a vznikla z toho hezká fill-in kartička.



Tak to byly mé nové přírůstky do našeho PL alba 2017. A jak jde prázdninové tvoření vám?

A protože je léto ... a prázdniny ... a léto je nejúžasnější částí roku (alespoň pro mě), tak mám dnes pro vás takovou MINI SOUTĚŽ (a tady se ukáže, kdo čte celé příspěvky až do konce).

Napište mi do komentářů jaký nejvtipnější zážitek / situaci jste zatím během prázdnin a léta zažili (ať už na dovolené či v práci, na chalupě, na výletě apod.) a ze všech odpovědí pak vylosuji 2 výherce, kteří ode mě získají balíček namixovaných chipboardových ozdob a kytiček z mých zásob (protože těchto dvou položek mám opravdu požehnaně!!).

Své komentáře můžete psát až do neděle 20. srpna a já v pondělí dopoledne vylosuji výherce. Nezapomeňte proto do komentáře napsat vaše celé jméno , abych vás pak mohla kontaktovat!!

(A samozřejmě kromě soutěžních komentářů budu ráda, když mi napíšete, jestli vás mé stránky inspirovaly a kterou "vychytávku" třeba vyzkoušíte na svých PL stránkách.)


 Moc se těším se na vaše komentáře a užívejte si krásné letní dny!

Žádné komentáře:

Okomentovat