středa 20. září 2017

JITKA... Květinový závoj pro budoucí nevěstu

Každé pořádné svatbě předchází pořádná rozlučka se svobodou. Určitě mi dáte za pravdu, že nevěsta by měla být "řádně označena" třeba závojem. Když jsou navíc tématem svatby květiny, je to voda na můj mlýn. Nemohla jsem jinak a vyrobila květinový závoj ...


Závoj jsem sehnala ve svatebním výprodeji, ale musela jsem ho trochu upravit (čti - úplně celý jsem ho rozstříhala :D ) Původně byl dvojitý, jednu část měl dlouhou až na zem, druhou kratší na zahalení obličeje. Držel na průhledném hřebínku. Jelikož rozlučka byla spojena s turistickým výšlapem na Ještěd, dvoumetrový závoj nepřipadal v úvahu. Použila jsem tedy pouze jeho kratší část, kterou jsem připevnila k bílé saténové čelence tavnou pistolí. A pak už jen zdobení kytičkami. S hlavní organizátorkou rozlučky jsme vybraly barevnou kombinaci zelené, modré, červené a bílé. "Ustlala" jsem kytičkám na zeleném dekoračním sisalu a bílé dekorační textílii. Pak už jen nalepit kytičky, lístečky a protkat bílým provázkem. 





Také jsem si ho zkusila, i když svou svatbu už mám 8 let za sebou :)





Výhodou papírových květin je fakt, že ani po několikahodinovém výstupu na Ještěd, střídavém počasí, větru a následné bujaré oslavě, vypadají pořád stejně skvěle :)

Krásný kreativní den :)

Jitka JIXIK





Žádné komentáře:

Okomentovat