pátek 1. září 2017

JITKA... Tvoření v léčebně

Jak již asi víte z předchozího článku, přes polovinu prázdnin jsem se syny strávila v Dětské léčebně ve Cvikově. Šest týdnů je na mě příliš dlouhá tvořící pauza, tak když nemůžu já za tvořením, musí tvoření za mnou. Sbalila jsem pár nezbytností a prostě scrapovala v léčebně. O našem společném veledílu se můžete dočíst ve článku Mašinka do léčebny. Teď vám ale představím další dílka, která jsem vytvořila podle zadání maminek a vlastní chutě :)

Na každém oddělení je jedna sestřička, která se o nás po celou dobu pobytu stará. A ta naše byla prostě nej, tak jsem jí chtěla poděkovat. No, a protože se jmenuje Špačková, hned mě napadlo udělat přáníčko se špačkovou v hlavní roli :)


Mám oblíbený formát přáníčka, ke kterému se pořád vracím a to bílý čtvercový základ. Také mám oblíbený způsob zdobení a to vnější rámeček a dekorování shlukem kytiček




K výrobě tohoto přáníčka jsem použila kolekci papírů On My Owl, chipboard Ptačího párečku (použita pouze půlka, pana Špačka neznám :D ), chipboard ozdobných větviček, dekorační látka, variace kytiček, pestíky a růžový kamínek.


Další přáníčko bylo na přání - od spolubydlící pro pana vrátného. Zadání bylo na poslední chvíli, měly jsme jen hodinku na to přání vymyslet, vyrobit, nafotit, podepsat a rozloučit se. Ale povedlo se, rychlopřání pro pana vrátného je na světě :)


Léčebna je na kraji lesa, rozhodnutí o použití přírodních barev zelené a hnědé bylo snadné. Ale co dál? Chlapovi přeci nebudeme dávat přání s kytičkami. Zalovila jsem v krabici dřevěných výseků a vylovila vánoční chipboard vesnička. A pak, že se zimní motivy nehodí na letní tvoření :) Použila jsem kraftový přáníčkový základ, můj oblíbený papír On My Owl - Leaves, Provence - Le Gazon a zbytky hnědých papírů. Neodpustila jsem si drobnou dekoraci ve formě stužky a tří perliček


Pan vrátný byl prý dojatý k slzám, a to je pro mě největší odměna :)

K životu ale bohužel patří i bolestivější chvíle. Tvořila jsem na požádání mé vůbec první smuteční.

Nedostala jsem žádné instrukce, jak by měla kondolence vypadat. Snažila jsem se ale dodržet tmavší barvy (sada papírů Best Wishes) a sudý počet květin. Vnitřní čtvrtka je hvězdičková, symbolizuje nebe. Oproti klasickým narozeninovým přáníčkům jsem shluk květin umístila k hornímu kraji, jakoby k nebi. Na dozdobení je použita dekorační textilie, pestíky a pár perliček a kamínků.


A na závěr jsem na požádání předělala nástěnku v jídelně. Škoda, že jsem nevyfotila v jak žalostném stavu byla než jsem se do toho pustila. Až letos jsem se dozvěděla, že na mě byla sestřička příšerně naštvaná, když jsem loni označila její nástěnku za zmatenou a požádala o možnost ji předělat :D Letos jsem dostala plnou důvěru. I když už teď vidím, že bych to zase poskládala jinak... :)


Mějte krásné tvořivé léto :)

Jitka JIXIK

Žádné komentáře:

Okomentovat