čtvrtek 12. října 2017

MÍŠA... Visačky z halloweenského kitu

Už jste viděli náš Haloweenský kit? Je úžasný! Ačkoliv sama Halloween moc neslavím, tak tenhle kit jsem prostě musela mít. Všechno nám Dianka nakoupila při své návštěvě v USA a já jsem moc ráda, že je v kitu něco nového, zajímavého a ne zrovna dostupného zde v ČR, tím se kit rozhodně liší :)


Já jsem z kitu vytvořila dvě visačky. Jako základ jsem použila dva papíry ze sady, na které jsem dala čiré gesso a přes šablonu aplikovala černé gesso. Na tomto základu jsem si hrála s ecoline barvami a vše jsem usušila horkovzdušnou pistolí.


Když barvy uschly, tak jsem začala skládat různé kousky papírů přes sebe. Mám tenhle styl tvoření ráda, dají se využívat i různé zbytečky ze sad. Použila jsem i washi pásky z kitu a vystříhala jsem z jednoho papíru rámečky s nápisy.


Visačky jsem dozdobila skvělými kostrami, chipboardovými pavučinkami a černými kamínky.


Visačku jsem proděravěla, upevnila černé průchodky a protáhla stuhu z kitu. Pak už jenom moje klasické bílé cákance pomocí Ecoline. A měla jsem hotovo.


A co z kitu vyrobíte vy?


Žádné komentáře:

Okomentovat