čtvrtek 19. října 2017

PŘEDSTAVUJEME KOLEKCI... Loft

Kolekce scrapbookových papírů Loft si můžete v obchůdku koupit už nějaký ten pátek, ale co takhle se jí pořádně podívat na zoubek a ukázat si, co vše můžete z této perfektně vyladěné sady vykouzlit.


Dají se z ní vykouzlit jemná romantická přáníčka, ale stejně tak i pěkná divočina, dětské minialbum nebo třeba svatební exploding box. Tahle sada je prostě univerzálí a záleží jen na vás, k jakému projektu ji použijete :)

MŮJ PROJEKT

Sada mi hned učarovala, jako by na mě křičela "Střihni si do mě!" O způsobu využití jsem měla jasno. Potřebuji doplnit zásobu narozeninových přáníček, tahle sada je pro ně jako dělaná.



Kromě sady scrapbookových papírů Loft jsem na výrobu použila různorodé kytičky, chipboard motýlka a zimostrázu, peříčka, sisalová vlákna a pár perliček na ozdobu.

INSPIRACE ZE SVĚTA

Jak už jsem zmínila na začátku článku, sada je hodně variabilní. Můžete z ní vytvořit krásná veselá pastelová přáníčka, třeba jako Lady E.


nebo třeba tyto úplně jiné, od bloggerky Cynka. Skoro se ani nechce věřit, že je to ta stejná kolekce :)



tyto jsou od Koliber Art. Působí na mě jako takový mix předchozích dvou blogerek :)


 Tento od Olgy mě dostal. Jak se z nenápadné kolekce dá vytvořit pěkná divočina :D



Z kolekce se dají tvořit také nádherné layouty. Jemné pozadí dá vyniknout fotkám a doplňkům. Takové krásné vytvořila Mirella.


Olga si zase víc pohrála s barvičkama a šablonama a pod jejíma rukama vznikla tato krásná stránka.


Na své si přijdou i ty z vás, které rády tvoří alba. Třeba toto album v lehce vintage stylu vyrobila Cynka.


I toto fialkové album vyrobila Cynka. Toto je také důkaz toho, že barevnosti ani stylu se s touto kolekcí meze nekladou :)


Blogerka Mirella nechala vyniknout krásným papírům a album jen lehce dozdobila.


Že se z Loftu dají vyrobit i svatební projekty prezentuje KoliberArt.



Zkrátka nepřijdou ani dětičky. Že se dají z kolekce vyrobit překrásná dětská alba nebo exploding boxy nám ukazuje Agnieszka.


Závěrem ještě troch DYI a ART umění od Cynky :)



Tak co myslíte? Tuhle kolekci budu mít vždy připravenou v šuplíku, dá se z ní vyrobit úúúplně všechno :)




Žádné komentáře:

Okomentovat