neděle 1. října 2017

SOUTĚŽ... ŘÍJEN 2017

Ať se nám to líbí nebo ne, podzim je tu. Já jsem pro si to užít. O deštivých dnech se zavřít v pracovně, pustit si příjemnou hudbu a tvořit. Jdete do toho se mnou? Pokud ano, tak budu ráda, když se budete inspirovat podzimním moodboardem, který jsem pro Vás připravila.

Co je to moodboard? Je to koláž z obrázků, které můžou a nemusí být tématicky propojeny. Můžete se inspirovat obrázky, barvami, texturami, prostě čímkoliv, co vás zaujme.

ZADÁNÍ: Vytvořte přáníčko nebo jakýkoli jiný projekt, podle moodboardu, který pro Vás připravila Míša. Projekt musí být inspirovaný podzimním moodboardem a musíte použít materiál z naší papírové zahrádky.



VZOROVÝ PROJEKT od Míši: Inspirovala jsem se podzimními barvami a použila jsem digitální razítko, které jsem vybarvila Copic markery. Použila jsem papíry UHK Gallery z kolekce Friday. Pod obrázek jsem umístila rozetku v tmavě růžové barvě, tak nějak oživila tu hnědou barvu všude kolem :) Na proužek papíru jsem dala vínovou krajku a ovázala hnědým provázkem. To vše jsem doplnila lístečky a nápisem z písmenek.








PODMÍNKY ÚČASTI: Přáníčko nebo jiný projekt nám pošlete e-mailem na adresu info@papergarden.cz a jako předmět napište PG SOUTĚŽ 10/2017. Fotku prosíme ve velikosti max. 500 kB (úplně nám stačí 200 kB). Každý může poslat právě jeden projekt, který musí být vytvořen exkluzivně pro naši challenge. Nesmí se tedy dříve účastnit jiné soutěže či být publikován na Vašem FB či blogu.


Všechny projekty budeme průběžně vkládat do alba na náš Facebook, kde si je můžete prohlédnout a autorky podpořit milým komentářem nebo palcem nahoru... :-) 



TERMÍN: středa 25.10.2017


CENA: Hlavního výherce vybere odborná porota - členky design teamu PG - a bude oceněn 100 Kč poukázkou na nákup v e-shopu Paper Garden a sadou papírů Friday 12 x 12.  Druhý výherce vznikne losováním a obdrží 10% slevu na nákup v Paper Garden.

Žádné komentáře:

Okomentovat