čtvrtek 9. listopadu 2017

JITKA... Loftová kolekce na cimpr campr

Proč zrovna na cimpr campr? Protože jsem sadu loftových papírů (až na 2 stránky s textovými kartičkami) kreativně zlikvidovala na přáníčka během jediného dne :D Výroba třinácti narozeninových gratulací tedy spotřebovala jen čtyři scrapbookové papíry! Které jsem ale pravda, rozstříhala na cimpr campr :)


Zvládla jsem sice 13 přáníček, během jediného dne, ale s gratulacemi jsem si vyhrála. Jen mám ráda efektivitu a žádné zbytky :D Všechna přáníčka mají několik společných znaků. Na výrobu každého přáníčka jsem použila:

- strojové prošívání bílou nití (rovným a klikatým stehem)
- strukturovací pastu nanesenou přes šablonu krajky
- "podestýlka" pod kytičky z plsti nebo sisalu 

Pokud smícháte tyto ingredience, báječný výsledek je zaručený :) Tady vám představuji moji kolekci narozeninových přáníček:














Nestačila vám inspirace? Podívejte se na na můj článek o této kolekci papírů, kde nejdete i loftové projekty ze světa :)

Krásný kreativní den :)

Jitka JIXIK




Žádné komentáře:

Okomentovat