pondělí 4. prosince 2017

SOUTĚŽ ... PROSINEC 2017


Tááák, konečne nám aj nasnežilo. Takto sa potešil môj syn. No ak ste ako ja, tak plačete do vankúšov oblečených do nových obliečok so zimným motívom a smútite za letom a farbami. Taký je už prosinec. Studený, občas aj zasnežený, pre mňa skôr čiernobiely, čo sa farieb vonku týka. A tak som nám ho trošku prifarbila a rozveselila touto súťažnou farebnou paletkou.
Opäť budeme hrať o lákavé ceny. Pozývam vás na ďalšie kreatívne tvorenie s Paper Garden. 
Barevnú paletku pro Vás tentokrát připravila Mia a další podmínka soutěže je celkem jednoduchá...


ZADÁNÍ: Vytvořte zimní přáníčko či jiný projekt z papíru podle paletky, kterou pro Vás připravila Mia.


























VZOROVÝ PROJEKT OD MII: Už dlhšie na mňa smutne pozerali bledomodré papiere z kolekcie I love vintage a obrázky vtáčikov, ktoré som túžila niekde použiť.  Tiež by som si rada našla čas aj na nejaké "zimné" projekty.  A tak som si povedala kedy, ak nie práve teraz spolu s vami. Obdivujem všetky, ktoré tvoríte December daily. Ja sa akosi zabúdam fotiť a myslieť na to, takže by som ho asi nemala čím naplniť. Ale tak výzva je výzva a preto som si vyrobila aspoň skromnejšiu verziu zimného albumu s 10timi stranami. A nesmela  chýbať Vianočná ruža z foamiranu.






PODMÍNKY ÚČASTI: Přáníčko nebo jiný projekt nám pošlete e-mailem na adresu info@papergarden.cz a jako předmět napište PG SOUTĚŽ 12/2017. Fotku prosíme ve velikosti max. 500 kB (úplně nám stačí 200 kB). Každý může poslat právě jeden projekt, který musí být vytvořen exkluzivně pro naši challenge. Nesmí se tedy dříve účastnit jiné soutěže či být publikován na Vašem FB či blogu.


Všechny projekty budeme průběžně vkládat do alba na náš Facebook, kde si je můžete prohlédnout a autorky podpořit milým komentářem nebo palcem nahoru... :-) 


TERMÍN: 
CENA: Hlavního výherce vybere odborná porota - členky design teamu PG - a bude oceněn 100 Kč poukázkou na nákup v e-shopu Paper Garden a sadou papírů         12 x 12.  Druhý výherce vznikne losováním a obdrží 10% slevu na nákup v Paper Garden.



Žádné komentáře:

Okomentovat