středa 9. května 2018

JITKA... Pánská přání

Naše narozeninová challange mě nakopla k výrobě pár kousků pánských přání. Projekty pro pány jsou pro mě dost náročné a když mě někdo neuprosí, prakticky je netvořím. Všude bych nacpala pastelové papíry, kytičky, dekorativní krajky, perličky, chipboardy motýlků a srdíček :D Tvorba pánských přání je jakási zvláštní kategorie tvoření. Stejně jako jsou dámská a pánská kadeřnictví, jsou i scrapbookoví tvůrci dámský a pánských gratulací. A stejně jako může dámská kadeřnice vzít strojkem pána a holič udělat sestřih dámě, může se i "dámská přáníčkářka" pokusit o ryze pánská přání.


Zvolila jsem velmi jednoduchý styl, až se to pomalu zdráhám prezentovat :D Ale co, v jednoduchosti je přeci také krása, že? :) Pro výrobu všech pánských přání jsem zvolila papíry ze sady In The Shadow of The Moon, která jsou jak dělaná právě pro tvorbu pánských gratulací.

Zvolila jsem obdélníkový základ. Papíry jsem nařezala cca o 1cm menší než je základ přáníčka a dovnitř vyřízla "okénko". Vznikl tak rámeček, já zvolila šířku rámečku 2cm. Dál jsem si nařezala jednobarevné papíry o něco větší než je vnitřní obdélník.


Připravíme si ještě narazítkované nápisy nebo české chipboardové nápisy, zbytky barevných čtvrtek, stužky, kamínky, perličky, enamelky a kompletujeme. Oboustrannou lepící páskou nejprve nalepíme vnější rámeček, poté jednobarevný obdélník a nakonec vnitřní obdélník s přilepenou stužkou. Kombinovala jsem rozměr na výšku/na šířku. Tady je potřeba dát pozor u vzorovaných papírů, některé mají jednosměrné motivy!


Doplníme nápisem podlepeným jednobarevnou čtvrtkou v barvě podkladu. Lepíme 3D lepící pěnovou páskou, aby byl efekt plastický. Zdobíme střídmě.










Snad mi tahle zásoba na chvilku vydrží. A jak jste na tom Vy s výrobou pánských přání? Pochlubte se výrobky v našem Paper Garden Clubu na facebooku :)

Krásný kreativní májový den :)

Jitka JIXIK

Žádné komentáře:

Okomentovat