neděle 20. května 2018

MÍŠA... Romantický layout z Májového kitu

Hned na začátek musím říct, že jsem ohromně nadšená z nových kolekcí Piatek13. Ať už to byla roztomilá sada Cute&Co, Hello Baeuatiful, North Pole nebo tato nová nádherná květinová sada Love in Bloom, která je součástí našeho Májového kitu. Všechny tyto kolekce jsou nádherné, roztomilé a  jelikož mají spoustu doplňků, perfektně se s nimi tvoří.

Já jsem samozřejmě neodolala a musela si hnedka pořídit kit Májová láska, protože já a kytičky, já a růžová, já a dřevo- to všechno jsou moji favority a tady je mám v jedné sadě spolu s dalšími doplňky. Pořídila jsem si i malou sadu papírů Love in Bloom a všechny samolepky a visačky z kolekce. 
Rozhodla jsem se udělat romantickou stránku a protože v poslední době nemám moc čas na scrapbook, tady jsem si to tvoření opravdu užila. Vystřihovala jsem kytičky z papíru, barvila podklad, dokonce jsem si vytvořila ze samolepek a skleněných kamínků vlastní kabašony, kterými jsem stránku doplnila.






Pokud budete také tvořit z našeho kitu, pochlubte se v naší Facebookové skupině PaperGardenClub.




Žádné komentáře:

Okomentovat